Lenkkeilyä ja tutustumista..

Torstai 29.9 2011




Minä ja pikku-tirppa aamu-aurinkoa ihastelemassa..
Tänään olen ollut tosi ahkera. Yleensä en tykkää lähtä kotipihasta kauemmaksi, mitäpä sitä suotta. Jos kotipihasta lähden niin laitan välittömästi stop vaihteen ja ehkä hieman pakkiakin, pääasia että kotipiha näkyy ja kun taluttaja on seisoskellut siinä aikansa, yleensä käännytään kotiinpäin ja sitten minä kävelen ja lujaa =) Pihallani minä tykkään olla. <3
Tänään mamma kantoi minut niin ettei kotipihaa näkynyt, joten aikani istuttuani tajusin että on pakko kävellä. Kävelinkin ja reippaasti, tein niin että kävelin tomerana 5 metriä, istahdin (mutta en jäänyt istuskelemaan ihan vain hetkeksi istahdin) kävelin, istahdin , kävelin , istahdin ja mamma oli todella ylpeä minusta.. ja kun kotiin päästiin niin ryntäsin lehtikasojen kautta suoraan nukkumaan. Niin ja tapahtuihan siellä lenkillä muutakin, joku nainen pysähtyi ihailemaan mua, kertoi hyvin asiantuntevasti rodustani, silitteli ja lähtiessään huikkasi: "On nuo mopsit ihania!" Siinä me sit toljotettiin mamman kans perään =) Mamma kyllä sanoi että: "Elä oo Patu moksistaan , aamuinen mummo luuli sua kissaksi." =D
Päivällä me imuroitiin, mä olin aluksi hyvin vihainen sille vempeleelle kun se äänsikin niin rumasti, mut hyvin pian hoksasin että sehän on kiva leikkikaveri eikä ääni isone yhtään vaikka kuin puren, eli tykkäsin!
No, sit tuli varmasti sen imurin joku mykkä sukulainen, moppi. Vaikka mä kuin purin, haukuin ja hyökkäilin oli mamma ainut jolta ääntä pääsi, ja sekin halusi suojella sitä mykkä-moppia.





   Mykkä-mopin "koulutus"..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti