Kotiin

Keskiviikko 28.9 2011
Eilen se sitten tapahtui, minut haettiin kotiin! Hyvästelin iskäni, äitini ja siskoni. Otin ison pentupakettini mukaan ja muutin, niin se vain kävi aika kivuttomasti ja helposti..  Minun paikkani autossa olikin perätilassa kevythäkissä ja juniori istui minun vieressä, tosin kyllä nukuin melkein koko matkan, sen verran uuvuttavaa seurani oli taisteluparini siskooni verraten.
Perille päästyäni tutkiskelin innoissani uutta kotiani, kivaa, kivaaa, kivaaaaaaa :) Innostuksissani päästin lirut matolle jolloin mamma halusi esitellä kodinhoitohuonetta ja sen sanomalehdillä vuorattua lattiaa, ok , tajusin!? Makunsa kullakin.
Ilta menikin leikkiessä ja hieman käytiin ulkoilemassakin taluttimen kanssa, en tykkää! En vaan ymmärrä mksi minua täytyy taluttaa koska osaan kävellä ilman mitään taluttajaa, niin, piste.
Loppuillasta katsottiin telkkaria, mutta sieltäkin tuli jotain todella uuvuttavaa ja seuraava muistikuvani onkin kun minut kannettiin omaan petiin alas. (kolme porrasta alemmaksi!) Hyvää yötä, hyvää yötä , Patu ja sitten hiljeni.
Heiiiiiiii!!!!!!!!! Minä jäin!!!!!!!!!!! Huhuuu!!! 
Siinä minä kovasti yritin taistella kaikkia niitä tyynyjä vastaan joita niille portaille oli esteeksi ilmestynyt mutta muutaman tyynyn revittyä alas huomasin miten ihanan pehmeitä ne onkaan .. zzzzZZZzzzzz..
Olen edelleen täällä, huhuu.. ja täällä on joku toinenkin minun näköiseni joka tekee samoja liikkeitä kuin minä, murisee ja haukkuu ja nyt tuli muutes tappelu, auts, pääni tömähti kovasti johonkin.. sillä oli jokin supervoima.
Mamma kävi vilkaisemassa hieroi mun päätä ja puhui peilistä, vielä mä sen peilin päihitän!
Herätyyyyyyyyyys kello on jo 5.30, on aika nousta. Minä ainakin aloitan aamuni possun kurittamisella ja mäyriksen vinguttamisella ja onhan tuossa noita leluja. Sitten kun olin hiljaa ja lutustelin vain nallea olikin kiva yllätys, kaikki heräsi ja tuli minun luo.. voih sitä jälleen näkemisen riemua! <3






  Äipän kans syyshommissa..


                                                              "Nasse-setä"

                                                      Pihalta löytyi.. possu!!  
                                              

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti