4 vko ja 2 päivää...

Perjantai 2.9.2011
Tänään näen ensi kertaa tulevan perheeni! Tuleekohan siellä millainen perhe.. ehkä sinkku.. lapseton pariskunta.. suurperhe.. en tiedä mikä minua odottaa, mutta tiedän että minua on etsiskelty, toivottu ja odotettu ja tattaraa.. sitten 4.8.2011 synnyin MINÄ! Nooh, ihan tuosta noin vaan helposti ja vaivattomasti ei minunkaan etsiminen käynyt, sillä perheelläni oli ensimmäisellä sijalla terveys ja sitten unelma tummasta uros brindlestä ja sattuman, hyvän onnen ja ihanan kasvattajani ansiosta kaikki palaset loksahti kohdalleen -> minä sain uuden perheen ja mikä parasta, perheeni sai minut =)
Siellä minä 4 vko ja 2 päivän ikäisenä töpötin odotella emoni ja siskoni vieressä kun ovi aukesi.. hetkonen.. sieltähän lappaa enempäsä väkeä.. pysähtykää.. en kerkee laskea.. STOOOOP!! Kun sain tilanteen haltuuni huomasin, että tulevaan perheeseeni kuuluu isä, äiti ja 6- ja 7-vuotiaat tytöt ja 13 v juniori. Siinä minua paijailtiin ja suukoteltiin.. tunsin olevani niiiiin ainutlaatuinen rakkauspakkaus.. hmmm.. minun perheeni <3

Tilanne hallussa

Rakkauspakkaus


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti