Eläinlääkärillä

Tiistai 20.9 2011
Tänään oli jännä päivä, mä kävin kasvattajani kans lääkärissä! Ei huolta, kaikki neljä raajaa tallessa ja hännän töpykkä paikoillaan, se oli semmoinen pentu tarkistus.  Multa tarkistettiin sydän, silmät, rakenne yms. ja  kaikki läpäsin vaikken sitä hetkeekään epäillyt =) Olen siis valmis viikon päästä matkaamaan sirutettuna kotiin.. jihuuuu..
Kotona mua kyllä odotetaankin, kaikki on tehty valmiiksi (hyvä ettei papanoitakin jo valmiiksi turvotettu) mutta minun mottoni on että "hyvää kannattaa odottaa", siksi minäkin odotan monesti papanoiden sijasta kunnon jauhettua lihaa =) Niin, siis miten tämä kaikki taas muuttui ruoka-aiheiseksi olin kertomassa aivan muusta. Tuleva kotini siis sijaitsee Kainuussa ja pääsen sopimoilleen mukaan kaikkeen syksyn juttuihin, toivottavasti perheeni on tehnyt pihaan iiiisoja lehtikasoja joihin voin sukellella ja vieläköhän isukki grillailee... jo kasvattajani luona pääsin käymään tutustumassa "ulkomaailmaan" ja huomasin että moni asia vielä ihmetyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa..

                                                 tarkkaavaisuus puuhissa
              
                                                     mennäänkö jo sisälle..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti