Korttikuvia.. =)

E.T Wants to go home...

Mamma haluaa tänä vuonna lähettää joulukortin uudesta perheenjäsenestä.. eli minusta!! Ja mamman tuntien sitä ei vaan haluta, mietiskellä päiviä, vaan ruvetaan tuumasta toimeen, mukisematta. Niinpä iskä kävi hakee reen vintiltä ja tutuksikin tullut lampaantalja rekeen ja sitten mielestäni siihen olisi riittänyt minun ylväs ulkonäköni.. pelkästään! Mutta mitä tekee mamma, kaivaa punaisen Joulupukin nutun, ei suinkaan itselleen vaan MINULLE!! Siinä minä sitten törötin, se typerän näköinen takki päälläni ja yritin sabotoida joka ikisen kuvan mitä minusta räpsiä kerettiin... =D Ai että minulla oli kyllä hauskaa kun mamma katseli illalla saamiaan otoksia =D No täytynee myöntää että niitä "Rauhallista Joulua" ilmeitä ja otoksia myös tuli mutta nämä kuvat oli minun mielestäni parhaita! (Näitä ei mamma huolinut kortteihin!?)












Mamma, älä mee.. vielä yks kuva.. =)

2 kommenttia:

  1. Onpa ihania joulukuvia! kyllähän noita kelpaa korttina laittaa! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos =) Joulukortit laitettiin jo tilaukseen ja ne tuli muista otoksista =D

    VastaaPoista