Ulkoilua






TERVE =) 


...Täällä minä Ritari Rohkea, Patu Monsieur =) ja kyllä!, Saat ajatella kuvaani katsellessa: VAN ON SE KOMIA!!










Mamma, nyt lopeta ja mene ASIAAN!!







Tänään käytiin haistelemassa kevään tuulahduksia mökillä, mamma hieman kartoitti lumen keskeltä minulle missä on laituri, ranta ja mikä tärkeintä? Ruoanlaitto piste =) No jotain vainua minä niistä sain mutta enempi se meni siihen lempipuuhan puolelle, eli lumessa kaahlamiseen =) Nykyisin lenkillä käydessänikin pyrin osan matkaa kaahlaamaan penkan puolella, mamma ei ihan ole tajunnut miksi, mutta kivaa se on siis siihen asti kun  pää pysyy vielä lumen yläpuolella =D


Tämän pömpelin yhdistän hyvin vahvasti ruokaan... SLurPs!



Tässä kohtaa minä mamman mielestä kesällä jo uisin. Siitä tulikin mieleen että mamma aikoi ostaa minulle pelatusliivit joita "saan" pitää aina mökillä ollessa.. en tiedä mitä tämä tarkoittaa, mutta ajatus jostain päälle puettavasta ei saanut minua onneni kukkuloille..

2 kommenttia:

  1. Ihana Patu! Meillä on kolmisen viikkoa Patua nuorempi poitsu ja tutun näköisiä ovat tuo ylin kuva, sekä nuo "kuono lumessa" -kuvat. Uteliaisuutta riittää!!

    VastaaPoista
  2. =) Kaikki on tutkittava niin lumen päältä kuin sisältä =D Rapsutuksia teidän tutkimus matkailijalle =)

    VastaaPoista